" Jag måste verkligen på toa! "


Ganska gammal men lägger upp den nu!


Eric Saade: Jag måste verkligen gå på toaletten

Efter halva omröstningen hade Sverige tagit ledningen i Eurovision-finalen.
En märkbart nervös Eric Saade fick då kommentera läget i en intervju
med den tyska programledaren.
- Jag måste verkligen gå på toaletten, sa han.

 

Skulle Eurovision-finalen ha tagit slut i halvtid skulle nästa final ha gått av
stapeln i Stockholm. I halvtidsvilan ledde Sverige den jämna finalen.

- Jag är helt slut nu, jag kan knappt andas. Jag ska bara vänta. Och jag
måste verkligen gå på toaletten, sa en märkbart nervös Saade till
programledaren.

"Stor applåd"

Under Eric Saades succéframträdande jublade den stora publiken i
Düsseldorfs fotbollsarena.
På frågan om vad han planerade att göra om ledningen höll i sig
passade Saade på att hylla åhörarna.
- Jag ska uppträda igen inför den här publiken. Det är 37 000
personer i publiken så låt oss ge dem en stor applåd, säger han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0